John Blund stack aldrig..

Visst är det underbart när man kommer hem vid halv 1, gör mat och sedan ska "vila litegrann" för att orka plugga. Bara det att när man vaknar från vilan så är klockan 17:30!!!!! Fy vad jag hatar det. Det är även anlendingen till dålig uppdatering idag, haha!

Hur som helst, håller på med plugg. Skrivit hälften av vår uppgift till på torsdag! Känns skönt! Imorgon kommer ju mormor och morfar upp hit (de är i Härjedalen nu) så då har jag inte tid att plugga. Då ska vi ha en riktig turist-dag. Kolla frösöberget, arcturan och allt som finns här (finns det något mer än de jag nämnde..?). Ska bli mysigt!

ANYWAY..
jag har ingen inspiration till vad jag ska blogga om längre.. KOM MED TIPS! Vad vill ni läsa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0