Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor och far(8)

Bloggen kommer dess dagar vara ett verktyg där jag tar ut min aggressioner, det behövs, haha! Jag blir galen annars. Som Signe sa: man skulle behöva springa ut och bara skrika och hoppa ut allt man har. Det hade jag behövt just nu. Mitt huvud är fullt. Maktbaser här, organisationsformer här.. Och så massa annat runt om som tar upp plats som behövs för plugget. Så sluta fyll mitt huvud med massa, och låt mig vara. Okej nej gör inte det, men ändå. Blablabla. Jag snackar osammanhängande som vanligt. Jaja, jag är arg på vissa människor som inte fattar när de är för mycket (ingen av er som läser bloggen, det kan jag lova, för har aldrig ens snackat med människan, haha. Fattar ni då hur lättirriterad jag är för tillfället? Det är STRESS!) och jag är arg på de som skriver studentlitteratur. Sluta skriv samma sak på 7 ställen i boken och sluta skriv mils långa meningar så hade boken varit 200 sidor kortare och enklare att förstå!! Ni gör det bara för att jävlas.. Nu ska jag fortsätta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0