Hoppas på det bästa

Galet. Mycket. Plugg.

Inte nog med seminarium imorgon. Nej, då ska man även börja på att skriva PM också (INT:are, det är som en akademisk uppsats, fast det är mer komplicerat ändå). Det jobbiga är att man ska göra det i grupp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag avskyr grupparbeten. Nu hade jag däremot tur och hamnade med en som jag känner bra och trivs jättebra med, och en som jag i alla fall vet vem det är. Men de andra har vi ingen aning om vilka de är. Hur ska det gå? Och man har ju bara någon vecka på sig. JIPPIE! När vi fick en sådan uppgift på gymnasiet hade vi ju 3 månader på oss. Intensivt.

Skulle bara klaga lite, hehe! Köpte en ny foundation igår förresten. Det blev en flytande mineralfoundation från Maybelline. Den verkar vara bra hittils i alla fall, får hoppas att den inte förstör min hur när man använt den ett tag...


Har ni provat den?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi fixar det där PM.et på något vis, vi får ta det för vad det är helt enkelt! :)

2010-09-08 @ 15:28:21
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0