Bra dag igår!

Full rulle igår, därav den dåliga uppdateringen. Pluggade med PMgruppen hela dagen för att sedan skynda sig hem och göra sig i ordning! Sedan var vi några som träffades hos Kristina och efter det begav vi oss till ABC-lokalen där ekonommiddagen hölls! Det vart god mat (TACOS!) och dricka! Galet kul hade vi, men sedan drog vi vidare till Oleary's. Dansade och hade det gött! Sedan kom min älskling och mötte mig så gick han hem med mig mitt i natten. Massa fulla ungdomar som inte har någon kontroll, sorgligt..

Vad som är ännu sorgligare var att när Johan skulle gå och möta mig, så möttes han av två poliser i trappuppgången. De hade tydligen lett hem en medelålders kvinna som vart alldeles för full. OMG, för fulla gamla människor är så sad. Det är väl sånt man får se när man bor mitt i stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0