Bästa presenten

Just det, måste skriva om bästa presenten jag fick igår (min syster påpekade att det skulle skrivas om!!). Jag grät floder, skrattade och många "aaawww" kom ur min mun. Det var nämligen ett fotoalbum helt fullt med bilder på min favvo-Rasmus och nästfavvo-Jonte! För er nya läsare, Rasmus och Jonathan är mina systersöner! Rasmus är snart 3,5 år och Jonte är alldeles ny (typ 2-3 månader). Om ni bläddrar i arkivet så kommer ni märka att Rasmus är min lille plutt och det var det jobbigaste att lämna honom hemma. Han är min favoritkille (eller delar plats med Johan i alla fall..) helt enkelt!

Det var så gulligt. Ska ta kort när jag kommer hem och kanske ge er en lite smygtitt, men vissa bilder är så söta att bara jag får se dem! :) En rättighet som bästa moster, hihi!

Tack favvo-musse och favvo-Nicky (min syster)! Jag älskar er och saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0