Ajajaj...

Min homegirl Christelle ville återigen att jag skulle följa med henne till sopptorsdagen.. Den här gången bangade jag dock, och det är jag faktiskt glad för. Det är nämligen så att min kropp protesterar mot mig. Vi åt middag, och jag fick så fruktansvärt ont i magen. Tänkte att det skulle bli bättre om vi gick på promenad, så vi gick på promenad (tänkte  bara gå till Blå Center och hämta ut mina böcker på Ica). Vi hann inte dit innan de stängde jag kan säga. Jag hade så ont att jag inte kunde andas, gå, sitta, ligga eller något utan att näst intill lida.

LOLLO, du har ju gått 3 veckor på läkarlinjen nu. VAD ÄR FELET? Jag mår bra i övrigt, och har mått bra hela dagen! Bara smärtar, typ på punkter. Tänk att någon sitter i magen och nyper alla mina organ, jättehårt, så att han nästan drar sönder organen. Så känns det.. Kan det varit något jag ätit? Stress? Fast det är ju konstigt om jag bara får ont då.. Då borde jag ju mer må illa om du fattar.. Ditt första test blir att hjälpa mig! :)

Nu ska jag i alla fall försöka sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

låter precis som jag har haft i omgångar i tre år nu. Magkatarr. Testa att tryck längst upp i punkten mellan revbenen precis under bröstet. Om det gör ont kan det vara att du har överskott av magsyra. Ring vårdcentralen och prata med en söterska, det kan man göra gratis. Om det gör ont kanske de säger till sig att testa Locec Mups, finns receptfritt, dem sänker syran och gör den mer basisk, samt hämmar magsyreproducerngen ;) Haha, låter som värsta reklamen för magsyretabletter, men ja, det kan ju vara det, hehe.



Hoppas det blir bättre.

2010-09-17 @ 08:37:06
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0