It's grrrrrreat!

Med tanke på det förra inlägget vill jag bara passa på att skriva om hur sjukt bra den här tiden är. Många säger att de här är de bästa åren i ens liv. Jag har aldrig trott de som sagt detta för helt ärligt tyckte jag gymnasiet var så sjukt tråkigt. Men nu, här, trivs jag som fisken i vattnet. Jag har träffat så underbara vänner som jag inte kan få nog av att träffa, haha! Vi har så himla kul tillsammans och hittar på alla möjliga konstigheter. Och det gör verkligen mina dagar. Visst, plugget är ofantligt  tråkigt just nu, men vi gör det tillsammans och då lyckas vi ju. Det är så vi gör det. Och sedan firar vi, så där som bara vi kan.

Jag är så sjukt lycklig över att jag valde att flytta hemifrån redan som 18åring. Visst, jag har hemlängtan och vissa dagar vill man hem, men det är inte så konstigt. För alla andra dagar älskar jag det här. Jag får göra som jag vill, jag är fri. Johan och jag har vårat liv tillsammans, absolut, men vi har även våra separata liv. Med våra vänner. I och med att vi bor ihop, har vi lärt oss att kunna vara ifrån varandra mer. Och det är viktigt.

Så jag vill bara uppmuntra alla till att faktiskt göra det här. Det är värt varenda krona av det där CSN-lånet. Jag har grymt kul och jag får lära mig hur man faktiskt gör i det riktiga livet. Jag älskar Östersund, speciellt när vintern kommer komma. Då Vinterstaden får visa sin innebörd på riktigt. Jag får en bred utbildning och jag kan vara färdigutbildad när jag är 21, samtidigt som jag har haft superkul, hur grymt är inte det?

Jag lever de bästa åren i mitt liv, helt enkelt.


Ni är två av de främsta som gör mina dagar, helt klart!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, du är så go, och du gör mina dagar med! :) Och appropå ingenting, vem glömde kopiera igår om inte vi?! Typ det enda vi skulle göra.. Så typiskt oss, men jag gillart ^^

2010-10-26 @ 09:20:37
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Det där var ett av de goaste inlägg jag läst, det är preciis så jag också tycker att det är! Gryymt! Du gör mina och hela världens dagar! snygging:D

2010-10-26 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0