Sunday

Idag är det ju söndag which means Maxitime. Tråkigt som satan, så för att liva upp det hela shoppade vi roliga saker innan. Så här slutade det;



Härligt härligt.
Men nu har jag grym huvudvärk och vill bara dö i soffan, men det kan jag inte för jag måste fortsätta plugga. Kul va? Jag hatar den här kursen, värsta någonsin. Tänker aldrig läsa redovisning, aldrig. Det finns fler jobbmöjligheter, visst, men jag tänker inte vantrivas med min utbildning och mitt jobb bara för att få ett jobb som typ revisor. Då gör jag hellre det jag tycker är kul och intressant och får kämpa för att hitta ett jobb.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men lilla hjärtat, klyftpotatis och lax är bland det mest oavancerade man kan laga. Prova så får du se själv! :D

2010-10-24 @ 21:38:42
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0