20101021

Har lite smått panik över min nuvarande kurs. Jag sitter som ett stort frågetecken och även om man förstår de små delarna när han går igenom dem så kommer jag inte få ihop helheten och veta när jag ska använda vad och på vägen kommer jag ha glömt av hur jag ska göra det också..


Förresten så har jag noll inspiration till vad jag ska skriva om som ni kanske märker.. Det är jättejobbigt faktiskt, haha! Vill fix en ny design också, men det varken hinner eller orkar jag. Jaja, det släpper väl någon gång.

ÅÅh, publicerade det här typ vid 4 i eftermiddags, men det verkar inte ha publicerats. Segt. Jaja, ni får det nu istället.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hörru, ge dig! Jag har ju sagt att vi får ihop den här kursen på nåt vis, don't worry - be happy! Jag fixar! ;)

2010-10-21 @ 21:21:26
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det är klart vi kommer greja det! Vi var ju hur duktiga som helst förra kursen. Åtminstone jag blev mäkta imponerad över vår ambitionsnivå sista pluggveckan inför tentan. Kör bara kör!

2010-10-21 @ 21:33:11
Postat av: Anonym

Är det nån som varit sjuk och missat nåt? Just det, det kanske tar ett tag att komma ikapp. Jobba på.

2010-10-21 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0