Nu får ni faktiskt hjälpa mig!

Ledig idag = sköööööönt. Fast ändå inte, måste ju plugga själv ändå. Men det fixar jag! Är så himla träningssugen, så drar nog ut och springer sen. Vill gymma också men jag kan inte bestämma mig.. Golds som är nära och har Zumba, eller StepIn som har badet och relaxen? HJÄLP MIG VÄLJA! ALLA SOM LÄSER MÅSTE SKRIVA ETT ALTERNATIV, ANNARS FÅR NI INTE LÄSA MIN BLOGG LÄNGRE! (okej, det får ni visst). Så nu förväntar jag mig minst 50 kommentarer i eftermiddag, okej?

Min bok kom idag förresten, ni vet den där Carrie Diares? Min kurslitteratur till nästa kurs kom också, så nu har jag massvis att läsa! Fast väljer nog Carrie istället för den nya ekonomistyrningen..




När ska vi se Boog och Elliot, Jennifer och Andrea? Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Syster

Röstar på zuuuumba!

2010-10-26 @ 13:05:17
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Om du vill se på Boogster med mig, då väljer du StepIn, tönt! Vad funderar du ens på?! Så när du bestämt dig för att sluta dissa oss kan vi se på film och äta massor med godis, eftersom vi kan träna (relaxa)tillsammans sen! ;)

2010-10-26 @ 14:19:01
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: dabo

köp en katt

2010-10-26 @ 18:46:28
Postat av: Pappi

Handboll??

2010-10-26 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0