Klenedonk

Jag är tillbaka. Men inte i lika bra form som innan. Svag som få och dippar lätt ner. Som förut, efter maten gick jag raka vägen till sängen och sov i några timmar. Illamåendet tar livet av mig. Det borde ju försvinna efter en magsjuka men inte för lilla mig inte. Min mage är så liten att den typ inte klarar av att få i sig mat än, men om jag inte trycker i mat så krymper min magsäck till typ en radie på sisådar 1,5cm. Och det vill vi inte. Så jag får trycka i den där jävla maten, och jag får hasa mig till sängen med Johans hjälp efteråt. Suck it up, helt enkelt.

Har beställt de otroligt roliga böckerna till nästa kurs också, så sjukt tråkig utgift. Men men. Och sedan ska jag försöka sätta mig och plugga nu, om jag orkar. Onödigt att göra det om jag mår dåligt, för då fastnar ingenting ändå..


Funderar på att även klicka hem den här boken.. Någon som läst?

Kommentarer
Postat av: Syster

Klenis, jag har börjat använda min blogg igen. Bilder utlovas och några finns redan nu =) <3

2010-10-20 @ 18:31:08
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Pappi

Nä, det vill vi inte! Kämpa på.

2010-10-21 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0