Home sweet home

Tänkte bara säga att jag lever och kom ända fram till Lerum! Otroligt, haha!

Ni förstår nog att det inte blir mycket till bloggning i helgen, vill ju spendera all tid med familj&vänner. Men ska försöka få upp ett inlägg imorn i alla fall! Efter helgen kan jag visa vad mina föräldrar gjort med huset. Hela undervåningen är omgjord och mitt rum har mamma gjort till sin walk-in closet! Sjukt. Jag går till fel rum hela tiden, haha! Går till mitt gamla rum (alltså nuvarande closet) när jag ska till ett annat sovrum. INTE OKEJ!

Jaja, ha en bra helg allihopa!
Förresten, Musse var inte alls blyg idag när vi sågs. Fick en bamskram och en puss och det kan jag leva på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0