Duktig flicka

HEJ!
Kom precis hem från mysigaste tjejen Jennifer. Pratat om allt från himmel och jord över en kanelbulle, såklart! Hihi! NU ska jag läsa igenom boken så jag fattar någonting och sedan blir det mys på hög nivå med en styck Johan! Om jag får bestämma i alla fall!



Kan passa på att visa mamma, pappa, mormor, morfar, maria  och patrik hur grymt duktig jag är i köket nu! Det här gjorde jag för några dagar sen. Imponerande va?

Förresten, ikväll eller imorgon kommer det nog komma upp en videoblogg här igen, kul va? Det var ju längesen nu.. Ska bara ha något att säga, haha!

Kommentarer
Postat av: sofia

det är faktiskt jävligt bra gjort emma :P ser asgott ut :D

2010-10-07 @ 22:45:13
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0