101009

Gårdagen var toppen! Jobbet var hur kul som helst och jag tvekar inte på att göra det igen! Norskarna var jättetaggade och det var riktigt härligt att se! Anyways, åt lunch med Jennifer efter det, och sedan träffade jag vänner på kvällen! Mys på det. Hörde jag ost förresten? Jaja. Idag är en ny dag, och jag hoppas den blir lika bra! Slappdag med älskling på dagen och sedan ikväll blir den party med massa. Skojskoj!

Förresten, idag fyller min mormor år, så hälsa grattis allihopa! :) Jag har redan ringt och sagt grattis, men kan säga det igen: Grattis!

Om ett tag kommer förresten en videoblogg som visar mitt inköp som jag lovade, men jag är inte huvudpersonen.. Hmm, spännande.. You bet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0