Varm och go, oavsett om det är rätt eller fel



Jag vill att posten ska komma nu (kommer den alltid så här sent?). För mormor och morfar har skickat upp mormors gamla pälsmössa! Den är av äkta päls och alltså varm som bara den! Är så nyfiken på att se hur den passar, jag hoppas verkligen det så jag slipper frysa!

Och debatten om päls kan vi ta en annan dag. Lite för sent för det djur som redan blivit mössan, eller hur? Inte mycket att göra nu. Lika bra att använda den så den inte dog för ingenting, right? Jag vet inte ens vad jag tycker om det där egentligen. Om de föds upp för att bara bli päls tycker jag det är fel. Men dör de naturligt tycker jag att man lika gärna kan ta pälsen. Det jobbiga är ju bara att man inte vet vilket av det som skett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0