Vapa

God morgon/förmiddag! Gick faktiskt upp ganska tidigt, tro det eller ej. Och nu är det plugg för fulla muggar. Ganska segt kanske, men om jag jobbar nu så kan jag få ledigt i eftermiddag/ikväll med gott samvete. Andrea skulle ju kommit hit på fredagsmys, men Andreas (hennes pojkvän) har blivit sjuk så hon ska Vapa som hon själv kallade det (vård av pojkvän)! Stackars.. Hoppas det blir bättre snabbt iaf!

Så ikväll blir det bara jag och älsklingen, tacos, soffan, Idol och polkagrisar. Mums!


Jag älskar mina polkagrisar! Det bästa som finns, nästan.


Kommentarer
Postat av: andrea

Andreas har blivit jättemycket bättre, det måste ha varit det där vattnet... jag är i alla fall super sugen på adventsmys nu!

2010-11-27 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0