Mörker

Jaha, klockan 7 var jag vaken! Klocklan 7, förstår ni? Galet tidigt. Det är ju helt svart ute så jag tände ljus i hela lägenheten! Så mysigt! Har inte föreläsning förrän 13 egentligen, men tänkta ta igen gårdagens plugg idag då jag igår skulle pluggat hos Jennifer, men det har en tendens att bli väldigt lite plugg när vi tre ses (Andrea var ju där också såklart), och likaså igår! Så klockan fick ringa tidigt idag!

Johan har parasiter i magen, så jag måste fixa allting nu hemma också. Kul. Nej, men man måste ju vara lite snäll när det är han som mår dåligt och inte jag för en gång skull. Så nu blir det frukost! Hoppas ni har en fin dag allihopa!


Saknar er så himla mycket idag! Bilden är från Marias blogg, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0