Decisions decisions

Jag har hittat något jag kan äta utan att må dåligt, wohoo! Knäckebröd med majs på. Låter lyxigt va? Lite avundsjuka är ni allt. Nja, kanske inte, men jag är så fruktansvärt hungrig och därför är det här som himmelriket för mig! (+ att jag älskar majs)

Men något som däremot är jobbigt är att jag märker hur mycket stryk mitt psyke tar av det här. Mitt självförtroende inför tentorna är så lågt det kan bli. Jag blir så stressad över att jag inte kan plugga och det resulterar bara i att jag mår sämre. Då undrar jag, är en utbildning som denna värd när jag inte ens vet om det är vad jag vill syssla med, om jag måste pressa mig så hårt att jag mår psykiskt dåligt av att vara sjuk i några dagar? Tåls att tänka på.. Jag vill sätta mig själv först, men jag är inte klar med Östersund än, så jag vill verkligen inte åka hem. Klurigt.


Får väl njuta av min majs så länge i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0