Torsdag! (oj, känns som tisdag..)

Regnet det bara öser ner! Wopidoo! Åska och spöregn, lite mysigt är det faktiskt! Hihi! Jag tänkte lägga in bilder idag. Jag var hemma, skulle packa lite grejor, la i kamerasladden så jag kunda lägga in bilderna hos johan och lägga upp, men ack, jag glömde ju såklart kameran. Jaja, sånt händer!

Gosat med Mussetuss idag iaf, mysigt! Annars har inte så mycket hänt, vi missade bussen i morse, vi hade en lektion och sedan rast i flera timmar. Slutprov i engelska som kändes som kinesiska. Var alldeles för trött för att anstränga mig till hundra! Men men, det löser sig alltid! Har inget mer att säga nu egentligen.. Så lägger upp en bild på en tänkbar outfit jag gärna skulle vilja ha i sommar. Enkelt och slappt, i like it!


(sorry att jag inte är så duktig på att göra sådana här kollage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0