JAG ÄR HELT GALEN! AAAAAAAAHHH!

Kristen Stewart (Bella Swan) och Taylor Lautner (Jacob Black) kommer till Stockholm den 21 juni.

OMG!! jag vet vad jag vill ha i studentpresent NU! Biljetter till Stockholm den 21 Juni. Läs detta, alla som tänker köpa studentpresent till mig (mamma,pappa,syster,släkt,älskling och ALLA)

JAG SKA DIT!



Syster, vill du åka med mig?
JAG MÅSTE ÅKA! GOSH! Presskonferense är endast för media, men dem måste ju anordna något för fansen också, eller? Vore ganska dumt annars.. Oavsett vad så ska jag dit. Bara jag får en glimt av dem blir jag lycklig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice! Det är seriöst värt att bila dit, och försöka smita in på presskonferensen :D

2010-05-27 @ 23:39:17
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0