Inte långt kvar...

Här sitter jag och har precis fixat i ordning mina studentinbjudningar! Skrivaren skriver ut för fullt nu! Wiie, nu märker man att det inte är långt kvar alls! Åh så skönt!

Hade engelska-analys idag och en svenskaredovisning. Det förstnämna gick väl sådär, inte mitt bästa presterande direkt.. Det andra gick ändå bra tycker jag, vi får bara hoppas på att Gunnar håller med oss! :)

Jaja, nu hade jag tänkt fixa klart korten och sedan kolla om det finns någon tid att sola på. Vill egentligen inte sola solarium, men inför balen tänkt jag iaf sola typ 2-3 ggr för att få bort den värsta blekheten. Jag är stolt blek, men man vill se lite pigg ut på balen i alla fall!

Nepp, back to work!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0