Helgen i stort.

Okej, här kommer en liten sammanfattning av helgen , sedan släpper jag det:

Dag1: paddling-motvind-storm-va?!-dra kanoter-mackor-maffia-plastpåsar-lägereld-svinkallt-ingen sömn.

Dag2; paddling extra långt-regn-motvind-mackor-plastpåsar!!-va?!-"håll er till kanten" sedan kör de mitt i sjön-gå igenom Alingsås med kanoter-inte hitta rätt ö-lägereld-äckligaste mulltoan någonsin-snarkarN-175 lager kläder-sömn

Dag3; mackor-paddling(såklart)-plastpåsar!!!-vindstilla-cola-paus-ont i kroppen-va?!-blåmärken på hela benen-mellankanoten-lättnad.

 Det var ungefär det. Det var mysigt att träffa lite nytt folk och även umgås med int-vännerna Johan,Hanna och Signe! Men jag saknade min älskling och min säng så det var skönt att komma hem! Men det var lätt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0