Adjö-texter börjar nu..

Whooo..
Igår var vi ju hos en lärare med klassen och nästan alla lärare vi har! Det var mycket mysigt! :) Efter det drog jag, Johan och Johan och Erik vidare in till stan. Vi hade det göttttt. Har tyvärr inga bilder, men ah, struntsamma. Det var skoj iaf, och nu känns det lite jobbigt att jag och Johan S flyttar ifrån de andra till höst. Johan K åker ju till Sydafrika alltför länge efter studenten också, så vi kommer ju nästan inte träffas mer.. Fast han får komma upp till oss och bo hos oss ibland!

Men det känns lite jobbigt ändå.. Jag, Johan och Johan har blivit en slags trio under de här åren. Vi håller ihop liksom. Även om vi inte diskuterar djupa livsproblem (förutom igår då..) så har vi ändå alltid haft varandra.. Johan S är ju min pojkvän, så alla vet ju att jag älskar honom. Men jag vill säga att jag älskar Johan K också. Inte på samma sätt såklart, men som en riktig kompis. Det är inga problem med dig, inga konstigheter. Inget klag eller skitsnack, and I like it! Det kommer bli jobbigt att inte ha er båda med mig, men som sagt, vi får lösa det ändå. :D

Tack för dessa tre år klassen, och lite speciellt till Johan och Johan!
(inget emot er andra, men jag tror ni förstår vad jag menar!)


Kommentarer
Postat av: towe

oh, hittade din blogg nu! :D myspys var det igår :)

2010-05-29 @ 20:53:18
URL: http://towisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0