100320

Igårkväll var det lite fest hos syster min, då hon fyllde år. Det var jättemysigt, och vi kom nog inte hem förrän vid halv 2 på nattten.. Men hoppas du blev nöjd med presenter och dagen i alla fall Nicky! :)

Då plutten (Rasmus, min systerson) vart magsjuk igår och han var hemma hos oss då så har inte jag vågat mig hem, så jag är hos Johan. Så igår fick jag låna en av hans skjortor att ha på mig, haha! Classy? Aja, så är det.. Men jag tror nog det var något han ätit för han har inte smittat någon annan som tur var!

Idag har jag pluggat och varit med älskling.. Myspys! Men nu ska vi nog ner och köpa godis, är jättesugen, hihi!
Vilket är ditt favvo-godis? Mitt är när man tar en lakrits-bil och en röd bil, lägger ihop dem och äter samtidigt. MUMS! After-eight är också en favorit, hihi!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

ucsh. jag fick matförgifning (förmodligen) förra helgen. inte helmys alltså. haha, smart att hålla sig undan!

2010-03-21 @ 13:23:43
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0