I'm totally LOST

Detta har hänt idag;

1. Gick i skolan, kollade på typ 2/3 av en film.
2. Tog bort mina akrylnaglar+gjorde en manikyr
3. Gick hem (ensam, tack för den johan :P)
4. Hjälpte mamma att hitta syrener till studenten
5. Solade
6. Hämtade Rasmus
7. Åkte till Lindex och köpte BH till studentklänningen
8. Passat Rasmus och bakat till studenten!

Låter väl spännande? Haha. Och nu har jag inget att göra. Musse spelar fotboll med pappa och jag sitter här och tråkar. Är så himla trött bara..

BTW, jag och älskling köpte våra studentpresenter till varandra häromdagen. Här är min till honom;




Hehe, han ger mig fyran.. Jag fick välja vilken jag ville ha av de två. Den hade finare omslag, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0