Bokat!

Det märks att det är sommarlov; färre läsare och jag har ingen lust/ork att blogga egentligen. Men jag ska inte sluta för det! Vill hålla uppe det så att jag har lust sedan när vi flyttar till höst. Då kommer det bli intressantare, jag lovar!

I alla fall, igår bokade vi tågresan till Enafors och även hem. På hemvägen blir det 1 klass med frukost och Internet inkluderat. Det var billigare än vägen upp då vi inte har första klass.. Mysko! Aja, så är det ibland och vi är mycket glada för det! :) Vi åker på tisdag den 22/6!

Funderar på att åka till Strömstad imorgon, mamma, pappa, syster och musse är där! Tar nog tåget! Får se!

Nu kollar jag på någon Bring it on-film. Den 358957:e? Finns ju massa av dem, men den enda bra är den första (om ens det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0