Visste inte att poker och husköp var samma sak

Ojojoj, jag är helt tom i huvudet. Inte nog med att man jobbar 8-5, nej nej. Utan nu är vi med i en budgivning på en lägenhet vi vill ha. Det är som poker. Man lägger upp en strategi. Hur mycket över ska man buda? Nu kör vi bara en lite ökning. Nu buder vi direkt, 2 min efter han har lagt sitt bud. Nu avvaktar vi. Nu kör vi all-in.

Fy. Jag vill verkligen ha den hrä lägenheten, och för tillfället har vi högsta budet! Det känns okej iaf, för det verkar som han börjar tveka. Men det är inte över än, och vi har inte nått vår maxgräns än, så vi fortsätter! All-in får vänta. Men men, det kommer fler lägenheter om vi inte får den (vilket jag är inställd på.. negativa-emma..)

Vill inte lägga upp bilder på lägenheten än, för inget är ju klart ännu. Men i vilket fall som helst, så har vi tjänat ihop en massa vuxenpoäng idag!

Kommentarer
Postat av: Winald

Oj, det är fan seriöst att köpa lägenhet direkt man tagit studenten... men ska det va så ska det va kanske.

Vart skall det flyttas då? Gbg eller Örebro?

2010-07-21 @ 12:24:10
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0