Vi drar tillbaka till björnarna.

Min Boog har ju varit borta hela veckan ifrån mig.. Men nu är han äntligen tillbaka! Knackade på min dörr för en timma sedan ungefär! Härligt! Nu slipper jag sova ensam inatt!

Imorgon ska vi upp vid 5 för att åka till Härjedalen! Jag har ju varit där varje år sedan jag föddes i stort sätt. Det ska bli så härligt! Och jag kommer blogga, har med ipoden och det finns trådlöst Internet. Min syster ska med och hon har iPhone, så kan säkert låna hennes också. Mamma har ju även med sin dator och ah. Det löser sig i alla fall! Så ni kan kika in som vanligt!

Nu ska jag sova!
CIAO!


Jajemen, det är hit vi åker! Ligger precis utanför Funäsdalen (kanske lite fler känner igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0