Tack.. Igen ><

Haha, ja ibland går det fel. Bianco har nämligen skickat 2 fribiljetter till till Eclipse. Haha, var ju och såg den i helgen precis. Men det är lätt värt att se den igen!

Frågan är nu bara, vem ska med denna gången? Älskling har ju redan gått med en gång, han lär ju inte vilja se den igen. Emelie och alla andra i Lester som vill se den har ju redan sett den. POch jag vill inte gå med Lollo, för hon är så himla Team Jacob. Hmm, detta krävs en funderare. Kanske kan ha en tävling i bloggen? Spännande. Och tänk, det är inte så hård konkurrens, eftersom jag inte har superdupermånga läsare, plus att av de som läser min blogg så har väl 97% redan sett den.. Men men!

Får se hur jag gör med den saken!


Kommentarer
Postat av: Frida

äsch! eclipse kan man se tills ögonen blöder, haha ;)

2010-07-21 @ 19:14:13
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0