Som Doris i Hitta Nemo

Ändrade planer. Jag hoppade ur mina mjukiskläder och tog på mig jeans (!!) för att jag ska träffa Emelie! Det hade vi bestämt, men virrig som jag är så hade det helt försvunnit ur mitt minne. Jag tror jag har väldigt dåligt minne. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förra veckan, och jag kommer inte ihåg någonting från det att jag var under typ 13 år. Helt blankt.  Konstigt det där.

I alla fall, så nu ska jag äta. Sedan springer jag i regnet till Emelie. Och sedan springer jag hem i solsken, hoppas jag, haha! Jaja.

Update: jag var lat, så jag sprang inte. jag gick inte ens. jag tog bilen. illa.


Titta, jeans!


Ser lagom sliten ut idag! Får ta och sova typ 15 timmar inatt. Läggdags för 3 timmar sen?


Kommentarer
Postat av: Frida

sv. haha, njedå! dem gör ju snygga grejer! jag har typ alla mina träningskläder i puma, så jag fattar, haha

2010-07-25 @ 20:23:36
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0