POFFFF!

Min kära vän Emelie frågade i torsdags om jag ville gå på bio med henne och Theresa imorgon. Alltså fredag. Men av någon anledning så fick jag för mig att det var idag. Så jag messade precis till Emelie och sa att jag är på att gå på bio idag. Varav hon svarar; Men, vi var ju där igår... Du har nog missuppfattat det där..

Asså jag blir så trött på mig själv. Allvarligt, vad tänker jag med? Helt senil vid 18 års ålder. Haha! Fan, jag som var sugen att gå på bio..

Jaha, vad ska jag nu hitta på idag då?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar; Gjorde min på American Art som ligger på Andra Långgatan :) Skitduktiga var dom! Ganska dyrt där dock

2010-07-24 @ 11:46:11
URL: http://amandalomander.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar; Min gick på 2000:- men det hade säkert gått att hitta ett ställe där dom gjort det för hälften. Skitdyrt iallafall haha

2010-07-24 @ 12:07:39
URL: http://amandalomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0