Leah again



Jag gillar Julia Jones karaktär Leah Clearwater av någon anledning. Vissa må tycka att den inte fyller någon funktion, men jag gillar verkligen henne. Hon är för det första cool som är tjej och blir varulv. Men sedan tycker jag att relationen mellan henne, Sam och Emily är intressant. Undra varför? Konstigt egentligen. Sedan tycker jag även att Julia Jones spelar henne så grymt bra. Visst, hon har itne en mega-roll direkt, men ändå. Jag gillar hennes stil och attityd på något sätt.. Fast hon är ju iofs bara sur typ, haha! Men det är lite ovanligt för en tjejroll.

Det har ju skrivits en bok om Bree Tanner, då kan det lika gärna skrivas en om Leah också tycker jag. Jag skulle i alla fall köpt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0