Jag är hopplöst kär..

.. i SKOR! Tydligen. Trodde verkligen inte jag var en töntig sko-tjej som alltid köper skor, men nu har jag insett att jag faktiskt är det.. Dock inte i klackskor och liknande som många andra tjejor kanske ofta köper, nejnej. Jag har någon slags kärlek för sneakers. Idag blev det ett par från Adidas (chockerande!!) i lila. Mina Adidas som jag köpte häromveckan var ju också i lila, men med orange och mer vitt i. Sedan har jag ju ett par Björn Borg också, fast de är mer rosa-lila. Det använder jag iaf som ursäkt när jag skulle köpa de här, haha!

Dagens inköp:

Väskan - Adidas
Skor - Adidas
Skjorta - Peak Performance (mamma och pappa köpte den till mig idag när de var iväg!)



Utdrag ur "samlingen", haha! Lila och svart är tydligen populärt hos mig .. Allt ser ju likadant ut.. Fast ändå inte. Alla har allt sin lilla touch som gör att jag blir förälskad i dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0