Är jag först med att gilla jobbet när det är 30grader ute?

Det är väldigt kul att jobba nu när det är ca 30 grader ute. Verkligen toppen! Hehe, skämt åsido, idag jobbade jag ju då som sagt. Trodde jag skulle dö av uttråkning, men det jgorde jag inte. Jag trivs faktiskt jättebra på mitt jobb. Har ju jobbat där på somrarna sedan jag var typ.. 13, 14? Så det var faktiskt lite mysigt :)

Igår träffade jag ju Johan K igen, men det är inte det viktiga. Det viktiga är att hans syster är så himla gullig! Så nu kommer jag inte hälsa på Johan längre, utan Julia. Hehe, okej kanske inte riktigt, men ändå! Min Boog kom ju hem också, himla trevligt! Bra dag igår alltså!

Gud vad positivt allting låter nu helt plötsligt, när jag egentligen är sur över att jag inte varit i solen idag, hahah! Oj, vad rörigt allt blev nu kände jag, men det är så svårt att veta vad man ska skriva, så jag valde allt på samma gång!

NU; LOST. Det är bäst. Är snart kara med säsong 3. Säsong 4 ligger i hyllan och väntar på att bli playad!


(passar på att göra reklam för företaget också, hehe)

Kommentarer
Postat av: dabo

Jag joinar er på sesong 4 då

2010-07-12 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0