Träning!

Efter en hel helgs mys med älskling bär jag nu av till gymmet! Ska bli härligt. Efter det ska jag ta mig ett härligt bad med ansiktsmask och badbomber och så. Men efter det blir det PLUGG.. NaturkunskapB, usch. Roligt ämne men väldigt stort och svårt prov.. Jobbigt..

Jaja. Imorgon har jag körlektion på morgonen också (blä). hatar att jag måste boka in de på mina sovmorgonar så jag inte missar lektioner.. men nu är det ju bara typ 4 ggr kvar så jag får hålla ut! Och sen är det ju lov om en vecka och då ska jag åka skidor och bara ta det lugnt i Härjedalen! Längtar!

Nej nu måste jag kila!
Puss

P.s Är det något jag verkligen inte klarar av så är det tjejor med smink och som ska vara snygga på gymmet. Fy. På ett gym ska man fan vara svettig och inte ha något smink. Annars kan man gå någon annan stans, typ en skönhetssalong?



Jag kör minsann au naturelle. Inget snack om saken.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med, på gymmet ska man vara svettig och iförd träningskläder :)

Du har fått en award av mig, kolla in min blgog för mer instruktioner ;)

2010-02-08 @ 22:31:10
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0