TEORIPROV: Check!

Idag åkte jag till Vägverket i Borås och skrev teoriprovet. Sjukt svårt, men jag klarade det med marginal!! Jätteskoj var det! Nu är det bara uppkörningen kvar om några dagar, whoaa! nervös...



och jag måste ju även tillägga att jag är sjukt stolt att vara svensk efter Kalla, Ferry, Olsson, Hellner, Pärsson osv. Grymt bra OS, och det är inte över än! Hockey, curling och allt det är ju kvar. Woho!

Nu måste jag plugga .. Är så less på skolan just nu så jag vill bara gråta, men man får kämpa på.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

yay! grattis! min uppkörning är bokad och jag är redan nervös, haha.



jo, jag vill med spy på skolan. sitter med den jävla engelskan nu- det tar såå långt tid! ueck

2010-02-22 @ 19:56:44
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0