Körning+plugg

Jaha, idag hade jag körning. Men inte en vanlig körlektion, utan det var med en annan körledare och med två andra killar i bilen. Vi turades om att köra och vi körde i ca. 2 timmar och 20 min. Jättekul var det faktiskt. Och det gick bra! Skönt det. Och som ni alla kanske inte vet så är ju min uppkörning bokad och äger rum om ca. 2-3 veckor så det var extra skönt att detta gick bra. Att jag kunde köra avslappnat med andra personer än vad jag är van vid och på ställen jag aldrig kört på innan! Gött, Emma!

Jaja, nu pluggar jag internationell ekonomi, har prov imorgon.. Det är svårt, men när man har fått kläm på de flesta uttryck så är det faktiskt kul tycker jag! Fast jag är nog ensam i klassen om att tycka det? Haha! Har även gjort klart filmkunskaps-uppgifterna! Duktigt av mig. Hade ju även engelska-prov idag. Speaking. Det gick bra.

Och älskling ska ut idag, och fira hans kompis. Lite avundsjuk faktiskt. Fast nej, egentligen inte. Jag vill bara sova och slappa när jag har pluggat klart! Det ska bli härligt.

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Kovacevic

njae.. känner och känner gör jag väll inte :)

2010-02-05 @ 23:23:44
URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0