PH

Just det, kom på en sak till. Igårkväll var det ju något Paradise-Hotel maratonaktigt på sexan. Självklart var jag tvungen att kolla då jag missat massa i veckan. Och OM jag blev chockad! JP tillbaka. Erik tillbaka. Massa tillbaka!! Jp åkte ju ut iofs, men ändå. Och Johannes som playar en till tjej. Drama! Och Melissa och Petter som åker ut för att Melissa är otrevlig mot personalen, hahah! Jag gillar't!

Varför tittar jag ens på sånt..? Haha. Tror jag gör det för att se vilka otroligt ytliga och korkade människor det finns, och gotta sig i att man själv är på en högre ambitionsnivå och förhoppningsvis kommer klara sig bättre i livet. Haha. Tror det är programmets grundidé, folk ska titta för att må bättre i sig själva. Synd att de som är med inte förstår det bara ;) Fast de får ju 5 sekunder i rampljuset i och för sig. Det kanske är deras drivkraft och vilja i livet, vad vet jag? Då lyckas de ju ganska bra iaf! Bättre än vad jag gjort med mina drömmar hittils. Fast det är kanske lite lättare att vara full och göra bort sig i tv när man är 19 än att ha kommit upp till chefspost i ett stort företag och tjäna äckligt mycket pengar som jag vill? Jaja, mål som mål..


Kommentarer
Postat av: Pappi

Du é för söt.

2010-12-13 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0