Jag känner mig själv (och nu gör ni det också..)

För första gången på länge tänker jag sätta min egen hälsa först. Jag tänker inte försöka imorgon. Jag känner att jag inte klarar av det. Mitt psyke skulle behöva ta en rejäl smäll om jag verkligen skulle plugga järnet nu och försöka till tusen imorn och ändå misslyckas. Det hade jag inte klarat av. Så jag tänker inte plugga mer, jag tänker gå dit imorgon, titta på frågorna och troliga lämna in blankt om inte ett mirakel sker och en ängel eller nåt kommer och säger svaren till mig när jag ser frågorna. Men det lär ju inte hända, så jag är inställd på att lämna in blankt.

Jag känner mig själv, och jag vet att jag inte klarar av det här nu. Jag är totalt utmattad, fysiskt och psykiskt, och då går det bara inte. Man ska inte behöva må så dåligt, och det ska inte få mig att slarva med att ta hand om mig själv, vilket jag gjort den här senaste tiden. Så nu ger jag mig. För den här kursen. Jag skjuter på det till nästa år. Det är helt olikt mig, men som Jennifer sa så är jag inte direkt den första i världshistorien som gör det, det är faktiskt vanligt på universitetet. Så därför tänker jag inte låta det vara hela världen, utan jag tänker glömma det här nu, och ta nya tag på kursstarten imorgon. Då sätter marknadsföringen igång, det jag faktiskt tror att jag vill syssla med. Så förhoppningsvis kan det ge mig lite ny vilja och styrka till att vilja fortsätta. Sen får jag mogna och skaffa mig lite mer erfarenhet inom ämnet, och göra bra ifrån mig på redovisningen nästa gång.

Nu ska jag baka pepparkakshus och titta på Eclipse. Jag vill bara lägga till att jag har världens bästa vänner, och då är inte en tenta så viktig. För oavsett vad så har jag alltid folk runt omkring mig som stöttar mig och som gör mina dagar till nästan för bra! Jennifer och Andrea, ni är bäst. Och ni kommer klara er galant imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0