Jag älskar dig


När Maria och Musse sitter och rimmar på namn så kommer de till Emma och såklart säger han då Emma Pemma Fågelskrämma.

Så frågar Maria: Tänker du på Emma ofta?
Musse: Ja..
Maria: Vad tänker du på då då?
Musse: Att hon ska komma hem...

Alltså helt otroligt vilken fin kille! Och ännu sötare är att när han såg en tjej som han är kär i (Thea) ha utsläppt hår istället för i en tofs som hon brukar så sa han lite snällt till Maria helt plötsligt: Mamma.. idag ser Thea ut som min Emma.. ÅH, älskling! Jag saknar dig så mycket, och snart kommer jag hem och ska pussa på dig och busa med dig som aldrig förr!

(tidsinställt inlägg, är hos Jennifer nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0