God natt!

OOPS
dåligt med bloggning idag, fick klagomål där av en viss Jennifer, så skärpning Emma! I alla fall, har gjort lägenheten fin med tomtar och julpynt idag! Men jag har inte lagt in de biderna än, och jag ska sova nu så ni får se det imorgon helt enkelt. Så länge får ni en bild från Liseberg i somras, en helt slumpad bild sådär bara. För att jag är sugen på att gå till Jul på Liseberg, och se Musse åka skridskor kanske!


God natt!
Förresten så börjar jag bannemej tro att det spökar här! Johan sover, och jag hör massa konstiga ljud. Det låter som att någon liksom går på golvet bakom mig. Hjärtat hoppar upp i halsgropen på mig när jag hör sånt.. Crazy-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0