A dream is a wish your heart makes

Jag drömde sådana mysiga drömmar inatt så det var jobbigt att vakna. Ville inte vakna. Hatar när det är så. Fast det är ändå bättre med bra drömmar än mardrömmar. Jag har sådana sjuka mardrömmar ibland alltså. Men inte med monster och sånt. Utan jag har två återkommande drömmar som jag drömt massvis med gånger:

Den första är att jag springer så fort jag kan, men jag kommer inte framåt. Eller jag kommer framåt, men det är i snigelfart. Och jag tar i så mycket jag kan men det går ändå lika långsamt.. Skitläskigt. Den andra är liknande, men det är att jag ska slå ett telefonnummer och varje gång jag försöker slå det så blir det fel. Det går inte att få till rätt siffror. Det är och hemskt. Och ganska liknande dröm kanske. Någon psykolog som kan tyda drömmar? Haha! ;)

Jaja, så kan det vara. Har inte drömt de på länge i alla fall, just nu är det bara fina drömmar :) Nyår idag förresten. Firas med fina vänner och jag hoppas det kommer bli grymt. Men jag hade gärna haft mina pärlor Jennifer och Andrea med mig dock. Jag saknar er änna allt för mycket nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0