Skor

Dålig uppdatering idag, men jag har mina anledningar. Har varit i stan hela dagen. Gustaf ville ha en cykelslang för att laga sin cykel och då var vi så snälla och tänkte fixa det. Men ingen cykelslang fick vi med oss. Däremot köpte jag och älskling varsitt par skor. Ovanligt...

Dessutom mår jag dåligt. Har gjort det hela veckan. Mår illa, är yr och har sådan grym huvudvärk som sträcker sig ända ner till nacken.. Vet inte om det är för att jag dricker för lite, eller om det är att det är åskväder på gång hela tiden.. Men jag är så sjukt utmattad av att må dåligt 24/7.. Så jag orkar inte sitta vid datorn, för det blit bara värre i huvudet då.. För tillfället går alltså min hälsa före bloggen, haha!

Just so you know! Men nu till något roligare; skorna!


Får ta och ladda kameran så det blir riktiga bilder här..
I alla fall, här är bootsen. Köpta på Scorett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0