Klipp, klipp

Oj, kom precis på att jag ska klippa mig imorgon klockan 10.. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra än ens ju.. Ska jag klippa mycket? Bara topparna? Klippa upp det mer så det blir lite mer liv i det? Ska det bli mycket ljusare eller bara litegrann? Vad jag än gör så kommer jag vilja göra något nytt nästa månad. Har jag ljust hår vill jag ha mörkt och har jag mörkt hår vill jag ha ljust. Har jag kort hår vill jag ha långt och har jag långt hår så vill jag ha kort. Det är så det är..

Just det, provar en ny frisör nu också. Min vanliga är på semester, så provar på ett helt nytt ställe. Spännande! Hoppas inte det bli dåligt bara, för när vi flyttat har jag inte råd att gå till frisören för att fixa till det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0