+@#!!?/¤

Det funkar inte att ladda upp filmen.. Eller jo, det kanske funkar, men den har stått på 1% i en kvart nu. JAG BLIR GALEN! Jaja, lägger upp en bild på gullet som har börjat skratta för fullt 90 mil ifrån mig nu så får vi hoppas att filmen vill fungera om ett tag!

Nejnej, det funkar tydligen inte att lägga upp bilder nu heller tydligen. Jävla skitgrej man har köpt. Man ska fan ha Internet med tråd för att det ska funkar normalt. Nu går det bara i vågor. Ibland fungerar det bra, men ibland går det verkligen inte att använda. Snart åker datorn in i väggen...

Nu ska jag och älskling äta ost&kex, vindruvor och mörk choklad. Till det tar vi en flaska champagne! Vi firar. Fast jag vill egentligen inte fira, för jag vill bara hem just nu. Känner mig som en utböling här. Passar inte in. Vill hem till trygga Lerum där man alltid känner igen minst 7 pers bara man går utanför dörren. Går man utanför dörren här så träffar man bara folk som pratar konstigt. Jag vill hem till min familj. Äta tacos med alla, precis som vanligt. Jag gillar inte förändringar, särskilt inte när förändringen är 90 mil... Men det blir bättre. När skolan börjar, man träffar nytt folk och man får in rutiner. Då kommer jag nog trivas här också! Men jag kommer ändå sakna alla där hemma.. och det gör ont just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0