Aouch!

Herregud. Var på Ungdomsmottagningen för att ta en spruta (mot livmoderhalscancer, ni vet.). Det tar väl ca. 2 minuter. Men när jag kommer dit är det typ fullt i väntrummet. Massa 14-åringar överallt. Fy vad jobbigt. Tack gode gud för att man har växt upp, för vissa är ju bara för mycket. Nu känner jag mig gammal, men allvarligt talat. Hur vissa ser ut och hur det beter sig är ju skrämmande ibland. I alla fall. Till slut kom jag in och skulle ta sprutan. Jag har inte problem med att ta sprutor så, men det är ju inte direkt trevligt. Men hon som stack mig idag var nog inte på bra humör för hon rent ur sagt högg mig med sprutan. Frågade inte om jag var nervös eller sa ingenting lugnande som de alltid gör. Nej, hon bara högg in sprutan och tryckte på som fan. Sedan drog hon ut den. Blodet rann, okej, så mycket blod var det inte kanske, men det brukar aldrig vara något blod alls.

Så nu har jag ont i armen. Men snart kommer mina vänner. Det piggar nog upp mig,


Ni ser inte det på bilden, men man ser blodet under plåstret i verkligheten.. Låter som Rasmus nu, heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0