Ojojoj långt inlägg

Den här dagen skulle vara så lugn och skön, men riktigt så blev det inte. Vart först upp vid 8 för å ringa ungdomsmottagningen å förnya recept för p-piller. Å eftersom jag varit i Lerum tidigare var jag tvungen å gå dit så de kollade blodtryck och grejer. Så fick en tid 2 timmar senare. Åkte då in och fixade det. Vart glad när hon tog blodtryck och puls och konstaterar: du tränar mycket va? För du har väldigt lugn puls och utmärkt blodtryck. Man tackar och bockar för det ja ;)

Sen tog jag mig hemåt igen, för att byta om och sedan bege mig till gymmet. Core stod på schemat, premiär för min del, aldrig gjort det. Vart chockad när man skulle ha en jävla pilatesboll med i leken. Vi samarbetar inte riktigt kände jag... Men men, otroligt nyttig träning, dock inte jätterolig innan man kommit in i det. Men ska ge det några chanser iaf :)

Direkt efter vart det sushi på stan med Jennifer, mums, för att sedan bli hämtad av Johan. Vi åkte direkt och köpte målarfärg, ska måla mitt köksbord till vitt. Fixade det och på vägen hem åkte vi förbi skolan så skrev jag ut alla gamla tentor och sånt jag ska plugga på i veckan. Skönt att börja få koll.

Sen drog vi till frösön och grejade lite och jag lyckades däcka någon halvtimma, var nog behövligt.. Sedan åkte jag in till stan, köpte med mig en påse godis och vidare till prästen där jag nu befinner mig med Andrea, Andreas(fast han gick precis nu), Jennifer, Jonas och Jennie. Vi har ätit tacos och nu är Snowroller på och vi bara myser. SKÖÖÖÖÖÖNT!!!

Hoppas ni har en toppenfredag med antingen fäzt eller mys med era nära och kära!! :) jag själv håller mig till det senare idag jag! Pusspuss

Tok"killar"!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0