Det går bara bra nu!!

Bra dag eller vad? Hade en underbart mysig morgon, lugn och skön men ändå inte degig förmiddag och nu mitt på dagen går allt min väg. Har fixat iordning den där himla lampan över sängen och har städat. Plockat undan ALLT som inte skulle ligga där det låg och diskat och rensat å grejat. Å pjäxor och sånt har fått sin plats i förrådet! Så skönt!!

Det allra bästa ska jag nog hålla lite hemligt än så länge, men vi kan säga som så att det handlar om jobb och det är mycket positivt!! :D känns superbra!

Lunchen är nu nedtryckt, överkokta tortellini med pesto.... Glömde av dem i allt flängande, haha! Inte så mumsigt men vad ska man göra?

Glömde förövrigt datorn hos Johan så kan inte plugga nåt, "åh så synd".. ;) Så nu ska jag ta det lugnt ett tag innan träning! Woop! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0