Nicky

Snart kommer lite släkt hit för att äta god mat (fat vi beställt med massa olika kött och frukter och grejs, ett vinnande koncept vi haft vi ett flertal tillfällen, love it!) och ha det trevligt. Ska bli mysigt! Å ska bli extra kul att träffa min syster, har bara hunnit träffa henne i typ tio minuter än så länge, helt galet lite!! Så skynda dig hit nu Nicky!

Hilton sisters, Paris and Nicky attend a promotional event for "Blast by Colt 45", a premium malt beverage, held at Trousdale lounge in West Hollywood.
Har jag berättat varför vi kallar varann Paris och Nicky? Helt enkelt för att jag ett år åkte på ett 4H-läger i en vecka med Lollo. Där bor man typ på en bondgård och tar hand om djur. "Haha" tänkte min syster då, "du kommer bli exakt som Paris när hon är med i The Simple Life." Ja, och så växte det fram. Så jag är Paris medan min syster då såklart är Nicky, den liite mer sofistikerade typen ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Mohaha! Gillar förklaringen "den lite mer sofistikerade" :P

2011-11-14 @ 06:22:36
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0