Hår hit och hår dit

Det finns nog inget jag hatar lika mycket som hår. Jag kan aldrig vara nöjd. Skulle aldrig börjat byta hårfärg från första början, så sjukt jobbigt. För jag får en del komplimanger för mitt hår nu från olika håll, men jag trivs inte ändå.. Det är inte riktigt jag på något sätt, alldeles för ljust. Sen är det så jobbigt för mitt hår växer som ogräs så får ju feting-utväxten med en gång. AAHH, jag blir galen. Så synd, för jag älskar mitt hår nu egentligen, alltså längdmässigt och tjocklek och allt. Men inte färgen. Och färgar jag det lite mörkare kommer jag ändå vilja ha ljusare sen, haha. Jaja, får la se hur jag gör. Men lite mörkare vill jag nog ha. Men då snackar vi inte brunt alltså. Utan typ mörkblond.


Typ så igen, fast kanske med lite ljusa slingor kvar i. Åh, jobbigt läge... Var ju inte såå längesen jag färgade det heller, så vet inte vad frisören tycker om det. Har hört att man kanske måste lägga i en röd färg först för annars kan det skifta i grönt? Haha, jaja. Får fundera lite och sen prata klippeliklipparen! Och mamma, brukar lita på hennes åsikt ;)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tycker du har superfint hår nu! :) Sen är det väl trevligt att vara ljus under sommaren för håret blir ju ändå solblekt? :)

2011-05-16 @ 18:49:14
URL: http://lugnnukryddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0